Wednesday, January 16, 2019

Set Newborn Tasneem


Beberapa hari ini, banyak terima perkhabaran rakan terdekat menerima kelahiran cahaya mata yang baru. Alhamdulillah, tahniah! Barakallahu fil mauhibu lak 😍


Bagi ibu yang pertama kali menimang cahaya mata, mungkin sedikit kekok dengan baby jika sebelum ini tidak biasa. Tak mengapa, Allah kurniakan naluri keibuan kepada semua perempuan. Insya Allah, lama-kelamaan jadi biasa, ok?




Lagi satu, semasa dalam berpantang, jagalah emosi, perasaan dengan baik. Sentiasa berdoa agar Allah mudahkan urusan berpantang anda, mudahkan baby untuk diurus, menyusu dan senarai berterusan. 

Doa in the first place! Kemudian baru datang yang lain. Allah mengikut sangkaan hamba-Nya.

Baby yang baru lahir memang kerap menyusu. Maka, baby akan selalu terbangun dan menangis. Tarik nafas dalam-dalam dan buang rasa stress ya. Nikmati momen ini kerana ia tidak akan berulang lagi 😊

Menarik sekali apabila mendapat maklum balas positif dari seorang ibu berpantang. Biasanya dengar baby yang dapat kesan dari balm Tasneem Naturel. Kali ini ibu pun dapat manfaatnya.



Anak yang kurang meragam semasa dalam pantang beri satu kelegaan buat ibu berpantang. Tambah lagi jika ada anak lain yang perlu diurus.

Memang balm ini kecil sahaja (berat lebih kurang 50g) tetapi isinya padat 😊

Jadi, memang patutlah balm Tasneem Naturel ini menjadi pilihan ibu-ibu sebagai kit baby harus ada di rumah. 

Balm Tasneem Naturel menawarkan pakej / set bagi memudahkan ibu ayah.







Haaaa.. banyak kan pilihan? Jangan rambang mata pula. Hehe. Meh nak sembang-sembang dulu pun ummi boleh je. Jangan lupa tekan link :


Ummi Aina,
Melaka.

No comments:

Post a Comment